Retourneren

 

Bent u toch niet helemaal tevreden over de bestelling, dat kan gebeuren, u kunt deze dan naar ons retourneren en wij zorgen ervoor dat u het bedrag inclusief verzendkosten* teruggestort krijgt. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening!

U heeft 14 dagen de tijd om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden. Graag ontvangen wij de retourmelding via de mail, info@ozotof.nl. Na de aanmelding heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het product naar ons te retourneren.● Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Na melding van de retourzending heeft de winkelier 14 dagen om het orderbedrag (inclusief verzendkosten) terug te betalen

 

Artikelen retourneren:

● Pak de artikelen weer goed in,

● Stuur een mail met wat je wilt retourneren en de reden waarom je het artikel retourneerd en je bestelnummer naar info@ozotof.nl

● Schrijf ons retouradres op de verpakking: Ozotof afd. retouren,  Timothee 2, 1648EB, De Goorn.

● Frankeer het pakket en breng deze naar een brievenbus, DHL of Postnl servicepunt.

* Deze kosten zijn voor rekening van de koper. 

 

Wanneer wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen aan u terugstorten.